Smoki Nightwood
Smoki Nightwood
Smoki Nightwood
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Smoki GRY
 
IndeksLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Regulamin Forum

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Administrator
Administrator
Admin


Liczba postów : 153
Data Rejestracji : 04/02/2010
Lat : 27
Skąd : Szczecin
Male Zodiac : Aries

Regulamin Forum Empty
PisanieTemat: Regulamin Forum   Regulamin Forum EmptyPią Lut 05, 2010 3:08 pm

I. REGULAMIN

1.
Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że
nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez
zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie
miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną mozliwość pisania na
forum.

2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za
obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).

3. Zakaz umieszczania
tego samego postu na kilku Forach.

4. Tematy niezgodne z tematyką
danego Forum (tzw NTG) będą przenoszone do odpowiadających tematyce,
zamykane, lub całkowiecie usuwane.

5. Tematy zdublowane (o tej
samej tematyce) będą kasowane.

6. Posty bezsensowne lub bardzo
odbiegające od tematu będą usuwane.

7. Treść tematu powinna
świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3.

8.
Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża
w jakiś sposób innych użytkowników.

9. W ekstremalnych
przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).

10.
Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć
"przyzwoitą" dlugość (wielkość).

11. Zakaz prowadzenia prywatnych
wojen.

12. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.

13.
Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub
Moderatorzy.

14. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie
tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp
słowach.

15. Uwagi o błędach ortograficznych czy
interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi
wiadomościami (PM).

16. Zakaz stawiania ultimatum
Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.

17. Na
Forum nie można zamieszczać reklam innych For.

18. Moderatorzy i
Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor
dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych
założeń (tzw OT).

19. Sprawy typu "przyślij też do mnie na
moj_mail@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty
tego typu będą usuwane.

20. Tylko Administrator, Moderatorzy i
użytkownicy uprzywilejowani maja prawo tworzyć sondy.

21.
Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie
się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział,
ale nie wiem".

22. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub
więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego
konta, aby uniknąć nadzoru.

23. W razie pytań użytkownik
kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później
(w razie nieotrzymania odpowiedzi /nie jej braku/) z Administratorem.
Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do
moderatora danego działu.

24. Niedozwolone jest zwracanie uwagi
innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście
jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone). Od tego jest
funkcja "Zgłoś post do moderatora" znajdująca się przy każdym poście.

25.
Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się
ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i
zrozumialy. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze
znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli
ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi
to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal
obowiązują. Należy również być konsekwentnym.

26. Rozprowadzanie
wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione
(sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi
otrzymaniem bana.

27. Osoby działające na niekorzyść forum
otrzymują bana.

28. Ważna uwaga dla osób, które dokonują
rejestracji: W celu wyeliminowania rejestrowania się botów oraz osób,
które nie przeczytały tego regulaminu, najdalej w ciągu godziny od
rejestracji na forum, należy wysłać (z konta pocztowego jakie zostało
podane w czasie rejestracji) list z potwierdzeniem chęci rejestracji na
"lapetas6@gmail.com". W temacie proszę umieścić wyłącznie słowo
"Rejestracja", treść listu pusta (ważne ze względu na filtr
antyspamowy). W przeciwnym wypadku rejestracja nie będzie uaktywniona.


II.
BAN



1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez
nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.

2. Osoba, która
ma bana nie może przeglądać Forum.

3. O zablokowaniu dostępu dla
użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z
Moderatorami w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.

4. Po
otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w
przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest
ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony
innych użytkowników.

5. Osoba, która po raz trzeci złamie
regulamin zostaje wyrzucona z Forum.

6. Osoba, która zostaje
wyrzucona przynależy do grupy: "Wygnani".

7. Alternatywą bana
(lżejszą wersja) jest forma nadzoru nad daną osobą, polegająca na
potrzebie zatwierdzania wszystkich jej postów przez moderatora.


III.
ADMINISTRATOR



1. Administrator ma prawo zmienić
regulamin.

2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności
za zamieszczane posty na forum.

3. Administrator nadzoruje
działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Forum
(Inne tematy - WWW).

4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z
Forum bez podania przyczyny.

Regulamin Forum Index
Powrót do góry Go down
https://nightwood.forumpolish.com
 
Regulamin Forum
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin Chata
» Forum Shoutbox
» Koszulki Na Forum
» Nick na Forum

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Smoki Nightwood :: Regulamin-
Skocz do: